Subject: RE: Kiri
From: "Marika Pihl" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: "Eesti Kultuurkapital" <[email-masked]>, "Margus Allikmaa" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 09:11:34 +0300

Tere

Eesti Kultuurkapital annab teada, et oleme tähtaegselt esitanud aastate 
2025-2028 finantsplaani saldoandmike infosüsteemis.

Remondifondi taotluste, info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) vajaduste 
ning kavandatavate välisprojektide kohta Eesti Kultuurkapitalil vajadused 
puuduvad.

Lugupidamisega

MARIKA PIHL

pearaamatupidaja

Mobiil: +372 505 6200

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23, 10148 Tallinn

Tel: +372 699 9150

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]     <http://www.kulka.ee/> 
www.kulka.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 4, 2024 11:30 AM
To: ELTSA [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Vargamäe 
raamatupidamine <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; SA Eesti Vabaõhumuuseum <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; ENDLA teater <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; HKMu 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jõulumäe 
Tervisespordikeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; Narva Muuseum kantselei 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Noorsooteater info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Aet Maatee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; Saaremaa Muuseum 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Veneteater info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
OOPER info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
Eesti Kultuurkapital <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Aastate 2025-2028 finantsplaani ja 2025. aasta eelarve projekti 
koostamine

Registreerimise kuupäev: 01.03.2024

Registreerimise number: 6-2/277-1.

Lugupidamisega
Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.kul.ee> www.kul.ee